پنجشنبه 9 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 3 - ( 7-1380 )
شماره 3 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available648. J Except Educ 2001; 3 (3)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2141-fa.html
رضوانی دهاقانی زهرا. ضرورت زبان آموزی به روش محاوره (ویژه کودکان دچار نقص شنوایی) (44تا49-7-3- 1380). تعلیم و تربیت استثنایی. 1380; 3 (3)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2141-fa.html
ضرورت زبان آموزی به روش محاوره (ویژه کودکان دچار نقص شنوایی) (44تا49-7-3- 1380)
زهرا رضوانی دهاقانی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2054 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
کودکان دچار نقص شنوایی
،
کودک
،
زبان
،
زبانآموزی
،
ضرورت زبانآموزی به روش محاوره
،
زبانآموزی کودکان دچار نقص شنوایی
،
روش محاوره
،
مربی
،
آموزش
،
نحو زبان به کودکان دچار نقص شنوایی
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(3 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/12/2 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.