جلد 1، شماره 8 و 9 - ( 2-1381 )                   شماره 8 و 9 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available621. J Except Educ 2002; 1 (8 and 9)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2114-fa.html
علیزاده حمید. نکته هایی در برپایی اردو برای کودکان دارای اختلال نقص توجه / فزون جنبشی (11تا 12-3-8تا 9- 1381). تعلیم و تربیت استثنایی. 1381; 1 (8 و 9)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2114-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2237 مشاهده)
سوال های زیر می‌تواند برای‌ تشخیص مناسب بودن اردو برای‌ کودکانی که نیازمند مراقبت های‌ ویژه هستند مفید باشد: 1-انضباط چگونه است؟ 2-دارو چگونه به کودکان داده‌ می‌شود؟ 3-وضعیت ایمنی اردو چگونه‌ است؟ 4-آیا اردو مورد تأیید مراکز و سازمان های مسوول است؟ 5-فلسفه برپایی و تشکیل اردو چیست؟سطح آموزش کارکنان‌ و مربیان در چه حد است؟ 6-این اردو که برای کودکان‌ استثنایی بر پا شده چه تفاوتی با اردوهای معمولی دارد؟ 7-سن و سال کودکانی که‌ در اردو شرکت می‌کنند چقدر است؟ 8-آیا کودکان زیادی به اردو خواهند رفت؟ 9-این اردو چه اهدافی دارد و برنامه‌هایش چگونه است؟ 10-برنامه‌های این اردو کدامند؟ 11-آیا این اردو برنامه خاصی را دنبال می‌کند؟ 12-فعالیت های مربوط به جاهای‌ سرپوشیده و فضای باز کدامند؟ 13-نوع پذیرایی و مسکن چگونه‌ است؟ 14-چه انگیزه‌ها و مشوق هایی برای‌ کودکان وجود دارد؟ 15-آیا فهرستی از مراکز وجود دارد؟ 16-من به‌عنوان مربی،پدر یا مادر برای این کودک چه باید بکنم؟ پس از پاسخ دادن به این پرسش ها، فهرستی از مواردی که ممکن است‌ برای کودک معلول موجب نگرانی‌ باشد تهیه کنید.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: اختلالات رفتاري
دریافت: 1398/12/2 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.