جلد 3، شماره 20 و 21 - ( 6-1382 )                   شماره 20 و 21 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available566. J Except Educ 2003; 3 (20 and 21)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2059-fa.html
عطاران ابوالفضل. ناتوانی های یادگیری: «شامل نکات قابل استفاده در پیام های آموزشی» (30تا 32-5-20تا 21- 1382). تعلیم و تربیت استثنایی. 1382; 3 (20 و 21)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2059-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2086 مشاهده)
عزت نفس کودکان و دانش‌آموزان پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی اغلب وابسته به موفقیت‌های آنها در دستیابی مهارت شناسایی و تشخیص زودهنگام حروف,اعداد و نمادهاست. ناتوانی‌های یادگیری مانند هم نیستند،مشکلاتی هنگام گوش‌ دادن,آشفتگی‌هایی در صحبت کردن,مشکلاتی در تحلیل ساختاری‌ کلمه‌ها و فهم عبارت‌ها وجود دارند,بعضی از مردم در مورد محاسبه‌ اعداد دشواری‌هایی دارند,در حالی که برخی از افراد درباره چگونگی‌ پرداختن به مسائل مشکل دارند,نوشتن نیز می‌تواند,هم از نظر نوشتن‌ شکل‌های اختصاصی حروف در واژه‌ها و کلمه‌ها و هم از نظر بیان‌ افکار و احساسات خود بر روی کاغذ,کار سختی باشد. بچه‌هایی که درک و فهم سخن وگفتار آنها سخت‌ است,یاد می‌گیرند تا به جای اینکه مورد تمسخر وانتقاد سایرین قرار بگیرند(که فکر می‌کنند این کار را از روی قصد انجام می‌دهند یا کند هستند)،سکوت اختیار کنند.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/11/30 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.