پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 20 و 21 - ( 6-1382 )
شماره 20 و 21 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
., ., .. Not Available562. J Except Educ 2003; 3 (20 and 21)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2055-fa.html
یوسفی فخرالسادات، پوشنه کامبیز، یوسفی لویه مجید. بررسی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی در بهبود عملکرد حل مسأله دانش آموزان حساب نارسا (3تا 9-1-20تا 21- 1382). تعلیم و تربیت استثنایی. 1382; 3 (20 و 21)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2055-fa.html
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی در بهبود عملکرد حل مسأله دانش آموزان حساب نارسا (3تا 9-1-20تا 21- 1382)
فخرالسادات یوسفی
*
1
،
کامبیز پوشنه
،
مجید یوسفی لویه
1- ،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2098 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
عملکرد حل مسأله دانشآموزان حساب
،
حل مسأله دانشآموزان حساب نارسا
،
بهبود عملکرد حل مسأله دانشآموزان
،
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی
،
حل مسأله
،
دانشآموزان
،
آموزش راهبردهای شناختی
،
راهبردهای شناختی و فراشناختی
،
آموزش
،
حل مسأله ریاضی دانشآموزان ناتوان
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(5 دریافت)
نوع مطالعه:
اصیل پژوهشی
| موضوع مقاله:
مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/11/30 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.