چهارشنبه 4 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 5، شماره 24 و 25 - ( 10-1382 )
شماره 24 و 25 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available548. J Except Educ 2003; 5 (24 and 25)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2041-fa.html
اسدپور ساسان. راهبردهای کنار آمدن همشیرها با کودک دارای اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی (42تا 45-8-24تا 25- 1382). تعلیم و تربیت استثنایی. 1382; 5 (24 و 25)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2041-fa.html
راهبردهای کنار آمدن همشیرها با کودک دارای اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی (42تا 45-8-24تا 25- 1382)
ساسان اسدپور
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2354 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
همشیر
،
کودک
،
فزون جنبشی
،
نارسایی توجه
،
همشیرها با کودک
،
پدر و مادر
،
اختلال نارسایی توجه
،
خانواده
،
رفتار
،
احساس
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(3 دریافت)
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است)
| موضوع مقاله:
اختلالات رفتاري
دریافت: 1398/11/30 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.