1-  ، Nashriyeh2005@gmail.com
                    
                    
                    چکیده:       (2853 مشاهده)
                    
                    
                    این مطالعه کیفی به برداشت و نگرش 12 نوجوان آسیب دیده بینایی درباره حمایتهایی که از آموزگاران خود در زمینههای عاطفی، آموزشی و یادگیری در مدارس شبانهورزی و معمولی دریافت میکردند، پرداخته است.
                    
                    
                    
                    
                    
                    نوع مطالعه:  
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
                    موضوع مقاله: 
                    
آسیب دیده بینایی  دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
                    
 
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    ارسال پیام به نویسنده مسئول