پیام خود را بنویسید


جلد 3، شماره 30 - ( 3-1383 )                   شماره 30 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available523. Exceptional Education. 2004; 3 (30)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2016-fa.html
رضایی دهنوی صدیقه. تشخیص اختلال های خاص یادگیری در دانش آموزان کم بینا (38تا 47-6-30- 1383). تعلیم و تربیت استثنایی. 1383; 3 (30)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2016-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (120 مشاهده)
دانش آموزان کم بینا که با وجود تعدیل ، اصلاح و ویژه سازی برنامه های اموزشی ، همچنان در زمینه تحصیلی مشکلاتی دارند ، احتمالا به ناتوانی های یادگیری دچار می باشند که تشخیص داده نشده اند . این مقاله عملکرد یک دانش آموز را همراه با روشهایی که یک تیم شامل متخصصان چند رشته ای به کار می برند تا کم بینایی و ناتوانی های یادگیری را به صورت دوگانه تشخیص بدهند ، شرح می دهد . مایلز دانش آموز 8 ساله ای که در کلاس سوم ابتدایی در یک مدرسه محلی درس می خواند ، بر اساس رهنمودهای اداره آموزشی محل ، او به عنوان دانش آموزان مبتلا به آسیب بینایی شناخته شده و خدمات ویژه آسیب دیدگان بینایی را توسط یک معلم رابطه دریافت می کند .
متن کامل [DOCX 12 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه اي | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

ارسال پیام به نویسنده مسئول