پیام خود را بنویسید


جلد 3، شماره 30 - ( 3-1383 )                   شماره 30 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available519. Exceptional Education. 2004; 3 (30)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2012-fa.html
علی رضایی مطلق مرجان. بررسی و مقایسه عملکرد حافظه دیداری (فوری و بلندمدت) پسران 6 تا 12 سال دارای نارسایی توجه / بیش فعالی با همتایان عادی (12تا 15-2-30- 1383). تعلیم و تربیت استثنایی. 1383; 3 (30)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2012-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (131 مشاهده)
اختلال نارسایی توجه / پیش فعالی (ADHD) یکی از اختلال های رایج روان شناسی در کودکان است . علائم تشخیصی این اختلال شامل بیش فعالی ، بی دقتی و رفتار تکانشگری ست ، کودکان دارای نارسایی توجه همره با بیش فعالی بر اثر نقص در توجه ، مشکلات زیادی در حافظه ، به ویژه حافظه فعال دارند (تانوک و دیگران 1995) . به منظور بررسی و مقایسه عملکرد حافظه ی فوری دیداری و حافظه بلند مدت دیداری پسران دارای نارسایی توجه همراه با بیش فعالی و پسران عادی ، یازده پسر 6 تا 12 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه همراه با بیش فعالی و دوازه پس 6 تا 12 ساله عادی (بدون اختلال نارسایی توجه همراه با بیش فعالی) انتخاب شد .
متن کامل [DOCX 12 kb]   (3 دریافت)    
نوع مطالعه: اصیل پژوهشی | موضوع مقاله: اختلالات رفتاري
دریافت: ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

ارسال پیام به نویسنده مسئول