پیام خود را بنویسید


جلد 3، شماره 30 - ( 3-1383 )                   شماره 30 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available518. Exceptional Education. 2004; 3 (30)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2011-fa.html
علیزاده حمید. کاربرد نقاشی در شناخت، ارزیابی و درمان مشکلات کودکان استثنایی (3تا 11-1-30- 1383). تعلیم و تربیت استثنایی. 1383; 3 (30)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2011-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (133 مشاهده)
نقاشی و حیطه ی کودکان استثنایی را می توان از چند جنبه به یکدیگر مرتبط دانست . نخست ، تحول نقاشی در کودکان استثنایی از حیث توانایی های شناختی از جمله توجه ، ادراک ، تخیل ، و از سوی دیگر هماهنگی ادراکی - حرکتی و ویژگیهای عاطفی است . دوم ، استفاده از تقاشی و ترسیم به عنوان وسیله و روش ارزیابی است ، که جنبه های تحولی و آسیب شناختی کودک را مورد بررسی قرار می دهد .
متن کامل [DOCX 12 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: روان سنجی
دریافت: ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

ارسال پیام به نویسنده مسئول