پیام خود را بنویسید


جلد 2، شماره 54 و 55 - ( 4-1385 )                   شماره 54 و 55 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available390. Exceptional Education. 2006; 2 (54 and 55)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1881-fa.html
یوسفی طبایی فخرالسادات، مؤمنه افسانه. رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (8) (54تا 57-7-54تا 55- 1385). تعلیم و تربیت استثنایی. 1385; 2 (54 و 55)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1881-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (42 مشاهده)
ج)راهکارهای عملی به منظور مدیریت صحیح رفتار چنین دانش‌آموزی،باید دلایل رفتار و نیازهای وی را مورد شناسایی قرار داده و روش‌ها و فنون خاصی برای اصلاح رفتار او در مدرسه و خانه به کار گیرید. ج)راهکارهای عملی برای مدیریت صحیح رفتار چنین دانش‌آموزی باید دلایل رفتار و نیازهای وی را مورد شناسایی قرار داده و روش‌ها و فنون خاصی برای اصلاح رفتار او در مدرسه و خانه به کار گیرند. ممکن است این دانش‌آموز قصد جلب توجه‌ کردن توجه دیگران را از این طریق داشته باشد و یا به دلیل‌ احساس نامطلوب نسبت به عملکرد خود از کلاس دوری‌ کند. در عوض در یک‌ جلسه خصوصی از او درباره رفتارش سؤال کنید و از او بپرسید که برای اصلاح رفتار در آینده چه برنامه‌ای رفتارهای نامطلوب دانش‌آموزان و شیوه‌های مدیریت آنها دارد؟این یک شیوه مثبت است که احتمال رسیدن به‌ نتایج بهتر را افزایش می‌دهد ولی سایر روش‌ها می‌تواند به راحتی از سوی دانش‌آموز با مقاومت‌ مواجه شود.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه اي | موضوع مقاله: مشاوره و مددكاري
دریافت: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

ارسال پیام به نویسنده مسئول