پیام خود را بنویسید


جلد 6، شماره 60 - ( 9-1385 )                   شماره 60 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available341. Exceptional Education. 2006; 6 (60)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1832-fa.html
منوچهری صدیقه. کودک پر مشغله - والدین پر مشغله (17تا 23-3-60- 1385). تعلیم و تربیت استثنایی. 1385; 6 (60)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1832-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (138 مشاهده)
تجربیات حسی در طیف گسترده ، پایه و اساس یادگیری و رشد در کودکان با نشانگان داون می باشد. متن زیر به معرفی مهارت‌های ابتدایی که پایه‌های زبان را تشکیل می‌دهد و همچنین مهارت‌های تغذیه و قبل از به حرف افتادن که به پیشرفت مهارت‌های مورد نیاز برای حرف زدن در اینگونه کودکان ( نشانگان داون ) کمک می‌کند می‌پردازد.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه اي | موضوع مقاله: كم توان ذهني
دریافت: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷

ارسال پیام به نویسنده مسئول