جلد 6، شماره 72 - ( 9-1386 )                   شماره 72 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available269. J Except Educ 2007; 6 (72)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1759-fa.html
موللی گیتا. بلوغ و نوجوانی و مسایل مربوطه در دختران نابینا (راهنمای والدین) (28تا 33-3-72- 1386). تعلیم و تربیت استثنایی. 1386; 6 (72)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1759-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2997 مشاهده)
کارکرد روانی سالم ، یک جنبه مهم در زندگی همه کودکان و نوجوانان می باشد. هنگامی که کودک ناشنوا یا سخت شنوا است، سلامت روان ممکن است در توسعه مهارت های ضروری در جهت این که کودک عضو فعالی در کلاس درس یا جامعه باشد، پیچیده تر و مهم تر باشد. پژوهش هایی که سلامت اجتماعی – عاطفی را بررسی کردند، بر بافت ها و فرضیه های گوناگونی تمرکز کردند. این مسأله با این واقعیت پیچیده تر می شود که مشخص کردن تعریف روشن برای کارکرد سلامت روان و میزان شیوع، دشوار است. بنابراین هدف از این مقاله بررسی میزان شیوع مشکل های سلامت روان در افراد ناشنوا و عادی، عوامل پیش بینی کننده و خدمات سلامت روان در افراد ناشنوا می باشد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1398/11/9 | پذیرش: 1398/11/12 | انتشار: 1398/11/12 | انتشار الکترونیک: 1398/11/12

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.