همچنین اجرای برنامه غربالگری منظم در میان دانشآموزاناستثنایی و ارایه برنامه اصلاحی و حرکتی به منظور پیشگیری و کاهش عوارض فوق توسط معلمان ورزش یکبار دیگر مورد تاکید قرار گرفت و بیان شد که با روش های تشخیصی غیرتهاجمی ساده و دقیق میتوان نرخ شیوع ناهنجاریهای اسکلتی را در دانشآموزان تعیین و با برنامه ریزی مناسب آن را کاهش داد . ورزش و بازی نقش بسیار مهمی در رشد توانایی ها و شوق یادگیری دانش آموزان
کم توان ذهنی ایفا نموده و برای رفع خستگی و تقویت قوای جسمانی و روانی بسیار مؤثر است دانش آموزان
کم توان ذهنی به لحاظ تواناییهای جسمی و ذهنی نیاز دارند که در بازیهای گروهی به تجربههای موفقیت آمیزی دست پیدا کنند زیرا آنان اغلب پس از یک شکست مختصر، تمایل کمتری در افزایش فعالیت خویش نشان می دهند اگر چه قادر نیستند مانند افراد عادی مهارت ها را در سطح عالی فرا گیرند اما اکثرا این توانایی را دارند که مهارتها را در سطح متوسط فرا گیرند.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
تربيت بدني دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/5 | انتشار: 1398/11/6 | انتشار الکترونیک: 1398/11/6
ارسال پیام به نویسنده مسئول