جلد 7، شماره 73 - ( 10-1386 )                   شماره 73 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available263. J Except Educ 2007; 7 (73)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1751-fa.html
حسینی سید محسن، آشورفیروزکوهی هنگامه. وضعیت درس تربیت بدنی دانش آموزان استثنایی در مدارس عادی (آموزش تلفیقی) (62تا 67-9-73- 1386). تعلیم و تربیت استثنایی. 1386; 7 (73)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1751-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2917 مشاهده)
اهداف تربیت بدنی در مدارس الف) مدارس عادی * تعلیم اصول ارزش های انسانی * رشد اخلاق و جلوه شخصیت *پرورش قوای ذهنی و جسمی * پرورش و تقویت روحیه نظم و انضباط * فراگیری مهارت های ورزشی * شکوفایی استعدادهای ورزشی * توسعه و رشد اجتماعی دانش‌آموزان از طریق فعالیت های گروهی و بازیهای ورزشی ب) مدارس استثنایی * حفظ و افزایش ماهیت تربیت بدنی در مدارس * توانایی های جسمی یا ذهنی افراد دارای معلولیت * افزایش اعتماد بنفس دانش آموزان * کمک به روند اجتماعی شدن دانش آموزان * پیشگیری از گسترش عارضه معلولیت * جلب رضایت والدین * کاهش افسردگی، اضطراب و فشارهای روانی * ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان بررسی موضوع مقاله تلفیق اصطلاحی است که در اصل، زمانی به کار می‌رود که کودکان دچار ناتوانی ها در مدارس عادی حضور می یابند.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: تربيت بدني
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/5 | انتشار: 1398/11/6 | انتشار الکترونیک: 1398/11/6

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.