جلد 8، شماره 74 - ( 11-1386 )                   شماره 74 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available252. J Except Educ 2008; 8 (74)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1739-fa.html
یوسفی طبایی فخرالسادات، زمانی وایقان مهناز. رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها: دانش آموزان معترض و دانش آموزان نق نقی (69تا 72-10-74- 1386). تعلیم و تربیت استثنایی. 1386; 8 (74)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1739-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2699 مشاهده)
پژوهش حاضر، دانش موجود درباره‌ی ویژگی‌های کودکان هیپرلکسی را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این مقاله، تاریخچه ی مختصری از نشانگانی که به عنوان هیپرلکسی شناخته شده، تعریفی از این نشانگان با ویژگی های حمایتی آن، روش هایی برای فراهم ساختن برنامه های تحصیلی همراه با حمایت های مثبت برای این کودکان، ارایه می شود.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: اختلالات رفتاري
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/5 | انتشار: 1398/11/5 | انتشار الکترونیک: 1398/11/5

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.