غالبا دیدگاه والدین در مورد برنامههای آموزش حرفه برای دانش آموزان
کم توان ذهنی مورد پرسش قرار گرفته نمیشود.در این مطالعه که با استفاده از یک طرح ترکیبی روش کمی و کیفی انجام شده است.دیدگاه والدین در مورد برنامه آموزش حرفهای در یک مرکز خصوصی مورد پرسش و بررسی قرار گرفته شده است.این پژوهش به صورت آزمایشی بر روی 5 نفر از والدین اجرا شده است و نتایج حاصل نشان دهنده عدم توافقی کلی میان خواسته و تمایلات والدین و برنامه آموزشی حرفهای در مرکز مورد بررسی است.تنها نکته مورد توافق در نظرگیری فعالیتهای ساده و تکراری به عنوان حرفهای مناسب برای دانشآموزان
کم توان ذهنی و نیز افزایش میزان حضور این گروه از دانشآموزان در برنامههای اجتماعی و مکانهای عمومی به صورت مستقل است.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
كم توان ذهني دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2
ارسال پیام به نویسنده مسئول