پیام خود را بنویسید


جلد 6، شماره 106 - ( 12-1389 )                   شماره 106 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available12. Exceptional Education. 2011; 6 (106)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1495-fa.html
صمدی سید علی. ناتوانی و کار (حرفه آموزی برای افراد دارای اختلالات طیف اتیسم) (27تا 33-3-106-1389). تعلیم و تربیت استثنایی. 1389; 6 (106)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1495-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (1075 مشاهده)
این مشکل در کشورهایی که دارای قوانین پیشرفته ای در زمینه حمایت از حقوق اجتماعی شهروندان هستند، نیز به چشم می خورد (سازمان جهانی کار، 2000) البته باید اذعان نمود که سطح آگاهی نسبت به حقوق و نیازهای کارگران مبتلا به ناتوانی های متفاوت، افزایش یافته است و در حال حاضر در اکثر کارگاه های حرفه ای مفهومی مانند مدیریت ناتوانی به عنوان موضوعی جدید مطرح شده است (پری، 1998) و قوانین مشخصی در ارتباط با جبران آسیب های ناشی از کار و حمایت از درآمد افراد آسیب دیده در کشورهای صنعتی وجود دارد. - تربیت حیوانات و نگهداری از آنها: در قالب نگهداری و یا مراقبت های مشخص - صنایع دستی مختلف: مانند حکاکی روی چوب، تهیه سرامیک و و موارد مشابه با آن - طراحی صفحات وب : بیشتر توانایی انجام فعالیتهای آزاد (مانند یک هنرمند آزاد) را دارند - کار با رایانه: شامل برنامه نویسی، تعمیر و سرهم بندی قطعات و پویانمایی در فهرست دیگری که ایشان برای افراد دارای اتیسم با عملکردهای سطح بالا، اما ضعیف در تفکر با استفاده از تصویر، پیشنهاد کرده اند به موارد زیر برخورد می کنیم: - حسابداری: در زمینه های خاصی مانند محاسبه مالیات بر درآمد، این افراد توانایی ویژه ای از خود نشان می دهند.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: اتيسم
دریافت: 1398/10/17 | پذیرش: 1398/10/18 | انتشار: 1398/10/18 | انتشار الکترونیک: 1398/10/18

ارسال پیام به نویسنده مسئول