پیام خود را بنویسید


جلد 2، شماره 157 - ( 4-1398 )                   شماره 157 صفحات 75-81 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

nazare A. Meeting the Needs of Students With Coexisting Visual Impairments and Learning Disabilities. Exceptional Education. 2019; 2 (157) :75-81
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1373-fa.html
نظری ابراهیم، امیدی خانکهدانی مجید، مهکی فرهاد. بررسی نیازهای دانش آموزان با همبودی آسیب بینایی و ناتوانی یادگیری. تعلیم و تربیت استثنایی. 1398; 2 (157) :75-81

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1373-fa.html


1- دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهید رجایی- کرمانشاه
2- دانشگاه پیام نور
3- دانشگاه تهران ، mahakif@yahoo.com
چکیده:   (677 مشاهده)

همبودی آسیب های بینایی و  ناتوانی های یادگیری چالش های منحصر به فردی را ارائه می کند. معلمان باید در مورد ویژگی های این جمعیت خاص آگاهی داشته باشند و همچنین روش های آموزشی برای برآورده سازی نیازهای منحصر به فرد آنها را بشناسند. مولفان در این مقاله الگوهای عملکرد نوعی را ارائه می کنند و پیشنهادهایی برای اقدام موثر عرضه می کنند.
 
متن کامل [PDF 5327 kb]   (57 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه اي | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: ۱۳۹۷/۹/۹ | ویرایش نهایی: ۱۳۹۸/۱۰/۳ | پذیرش: ۱۳۹۸/۶/۲ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۳ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۰/۳

ارسال پیام به نویسنده مسئول