1- دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهید رجایی- کرمانشاه 
 2- دانشگاه پیام نور 
 3- دانشگاه تهران ، mahakif@yahoo.com
                    
                    
                    چکیده:       (3315 مشاهده)
                    
                    
                    
همبودی آسیب های بینایی و  ناتوانی های یادگیری چالش های منحصر به فردی را ارائه می کند. معلمان باید در مورد ویژگی های این جمعیت خاص آگاهی داشته باشند و همچنین روش های آموزشی برای برآورده سازی نیازهای منحصر به فرد آنها را بشناسند. مولفان در این مقاله الگوهای عملکرد نوعی را ارائه می کنند و پیشنهادهایی برای اقدام موثر عرضه می کنند.
 
                    
                    
                    
                    
                    
                    نوع مطالعه:  
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
                    موضوع مقاله: 
                    
آسیب دیده بینایی  دریافت: 1397/9/9 | ویرایش نهایی: 1398/10/3 | پذیرش: 1398/6/2 | انتشار: 1398/10/3 | انتشار الکترونیک: 1398/10/3
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    ارسال پیام به نویسنده مسئول