جلد 4، شماره 147 - ( 8-1396 )                   شماره 147 صفحات 49-56 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

movallali G, rezaiyan F. An overview of the use of Multimedia in Learning Disabilities. Exceptional Education. 2017; 4 (147) :49-56
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1095-fa.html
مولّلی گیتا، رضائیان فرزانه. مروری بر کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در ناتوانی‌های یادگیری. تعلیم و تربیت استثنایی. 1396; 4 (147) :49-56

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1095-fa.html


1- مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران ، drgmovallali@gmail.com
2- مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران
چکیده:   (710 مشاهده)
زمینه: فن‌آوری به‌سرعت در حال پیشرفت است و هر روز ابزارهای جدیدی را برای کمک به مربیان ارایه می‌دهد، به همین دلیل مربیان هم باید به‌طور پیوسته دنبال روش‌های آموزشی مؤثرتر باشند. امروزه چندرسانه‌ایها در سراسر جهان به‌ ابزاری قدرتمند، برای کسب اطلاعات و ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری تبدیل شده‌اند و با توجه به این‌که دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری در مدارس فراگیر مشغول به تحصیل هستند، ضرورت استفاده از چندرسانه‌ای‌ها در آموزش بیشتر می‌شود.
نتیجه‌گیری: مرور پژوهش‌های موجود پیرامون کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری نشان داد که چندرسانه‌ای‌ها تأثیر معنی‌داری بر یادگیری دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری دارد.
 
متن کامل [PDF 182 kb]   (218 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: يادگيري
دریافت: ۱۳۹۶/۲/۲۸ | ویرایش نهایی: ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۶/۶/۲۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰

ارسال پیام به نویسنده مسئول