Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 121 (2013-11)
Introducing input and output devices of computer for Blind and Low vision students
آشنایی با دستگاه های ورودی و خروجی رایانه ویژه آسیب دیدگان بینایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Pivotal Response Training (PRT) in Children with Autism Disorder
آموزش پاسخ محور (PRT) در کودکان با اختلال طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Braille Dyslexia in blind students
اختلال نارساخوانی بریل در دانش آموزان دارای آسیب بینایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Mirror neurons and role of them in imitation and theory of mind in autism spectrum children
نورون های آینه ای و نقش آن درتقلید و نظریه ی ذهن در کودکان طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Specific Methods of Assessment and Teaching Social Skills in Children with Attention Deficit / Hyperactivity Disorder
آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Virtual methods (Web based): A new approach for people with entrepreneurial spirit with a physical disability movement
روش مجازی (مبتنی بر وب) رویکرد نوین روحیهی کارآفرینی برای افراد با ناتوانی جسمی - حرکتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Etiology of cerebral palsy (In the special educational schools in Mazandaran province)
بررسی وضعیت دانش آموزان مبتلا به فلج مغزی در مدارس استثنایی استان مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles