Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 2, Number 90 (2009-5)


Not Available141
ماهیت ناروانی گفتار در نشانگان داون (64تا67-7- 90-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available140
ارتباط دریافتی و بیانی کودکان ناشنوا - نابینا (1) (53تا63-6- 90-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available139
نوزادان دارای وزن کم و اهمیت مداخله زود هنگام: افزایش تعاملات مادر - شیر خوار (44تا52-5- 90-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available138
فرهنگ ناشنوایان (37تا43-4- 90-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available137
جایگاه دانش آموزان در خود مانده در آموزش و پرورش استثنایی (29تا36-3- 90-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available136
نارساخوانی و مغز: توصیه های آموزشی برای والدین و مربیان (16تا28-2- 90-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available135
کاربردهای آموزشی - ترمیمی بازی های بومی ایران در آموزش و توان بخشی کودکان دارای نیازهای ویژه (3تا15-1- 90-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles