جلد 2، شماره 90 - ( 3-1388 )                   شماره 90 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available136. J Except Educ. 2009; 2 (90)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1620-fa.html
آخوندی آمینه، احمدپناه محمد. نارساخوانی و مغز: توصیه های آموزشی برای والدین و مربیان (16تا28-2- 90-1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 2 (90)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1620-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (1564 مشاهده)
اگرچه شناسایی کودک نارساخوان کار پیچیده‌ای‌ است اما راه‌های متفاوتی وجود دارند که والدین و مربیان براساس آنها می‌توانند درباره‌ی مشکلات خواندن‌ و حمایت از فرایند یادگیری کودک بیشتر بدانند.بحث‌ نارساخوانی رشدی و نحوه‌ی ارتباط آن با عملکرد مغز از زمانی که برای اولین بار یعنی بیش از یکصد سال‌ پیش که نارساخوانی توصیف شد،همواره در رأس‌ پژوهش‌های مربوط به مغز بوده است.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/10/28 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.