Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 1, Number 138 (2016-3)
The Effects of a Balance Exercise Program for Enhancement of Gait Function on Temporal and Spatial Gait Parameters in Young People with Intellectual Disabilities
اثر برنامه ورزشی تعادلی بر بهبود عملکرد گام برداشتن و شاخصهای زمانی و مکانی راه رفتن در نوجوانان کمتوانذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Scerts Model: A Family-centered Approach to Enhancing Social and Emotional Abilities of Children with Autism Spectrum Disorder
الگوی اسکرتس: رویکردی خانوادهمحور برای ارتقای تواناییهای اجتماعی-هیجانی کودکان با اختلال طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Attachment Theory and Socioemotional Problems in Students with Learning Disorder: Theoretical Explanation and Clinical Applications
نظریه دلبستگی و مشکلات هیجانی- اجتماعی در دانشآموزان با مشکلات ویژه یادگیری: تبیین نظری و کاربردهای بالینی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Consequences of Having a Brother or Sister with Hearing Impairment
پیامدهای داشتن خواهر یا برادر آسیبدیدهشنوایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Mothers experiences of children with profound hearing loss after cochlear implant: A phenomenological study
تجارب مادران کودکان دچار افت شنوایی عمیق بعد از کاشت حلزونی: یک مطالعه پدیدارشناختی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effects of Cognitive-behavioral Anger Management on Adolescents with Conduct Disorder
اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری کنترل خشم بر نوجوانان دارای اختلال سلوک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Sensory Processing Style Interventions on Increasing Parental Self-efficacy and Child-parent Relationship in Children with Autism
اثربخشی مداخله سبکهای پردازش حسی بر افزایش خودکارآمدی والدگری و رابطه والد-کودک در کودکان با اختلال طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing Mental Health and Irrational Believes of Ordinary and Special Primary Schools Teachers
مقایسه سلامت عمومی و باورهای غیرمنطقی معلمان مدارس استثنایی و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles