Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 1, Number 167 (2022-4)
The effectiveness of successful intelligence-based education on academic motivation and academic self-regulation of students with specific learning disorder
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Develop and validate a special resuscitation training program for mothers with children with cerebral palsy
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تابآوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of fitness and aerobic exercises on the executive functions of dyslexia and dyscalculia children
نقش تمرینهای تناسب اندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Mindfulness in Children with Attention Deficit/Hyperactivity Disorder
ذهنآ گاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the role of mediation of executive functions in the relationship between fine motor skills and reading skills in students with reading disorders
بررسی نقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارتهای حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانشآموزان دارای اختلال خواندن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the role of mediation of executive functions in the relationship between fine motor skills and reading skills in students with reading disorders
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر مشکلات روانشناختی و خودتعیینگری در مادران دارای کودکان با اختلال طیف اُتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of teacher communication skills training on student indiscipline and teacher-students interaction
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles