رویکردهای آموزشی برای حل مشکلات نوشتن (نارسا نویسی، وارونه نویسی و قرینه نویسی) (78تا 89-8-68تا 69- 1386)
                        
                        
                        
                        
                        شناخت مشکلات هیجانی کودکان دارای اختلال های یادگیری با استفاده از تست نقاشی -خانه -درخت- آدم(HTP)و تست آدم (DAP) در مقایسه با کودکان عادی (64تا 77-7-68تا 69- 1386)
                        
                        
                        
                        
                        اهمیت آگاهی اولیا و مربیان از اختلال های یادگیری و تاثیر آن در کاهش افت تحصیلی دانش آموزان و تبعات روانی منفی ناشی از آن (50تا 63-6-68تا 69- 1386)
                        
                        
                        
                        
                        بررسی نحوه گذران اوقات فراغت نوجوانان کم توان ذهنی مدارس حرفه آموزی شهرستان همدان (37تا 49-5-68تا 69- 1386)