شنبه 20 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 107 - ( 2-1390 )
« ناتوانی های مربوط به یادگیری مهارت های کمی» (5 تا 5-1-107-1390)
کامبیز پوشنه
*
چکیده
(3452 مشاهده)
Abstract |
تأثیر آموزش صفحه مفهوم اعداد بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری ریاضی (6 تا 14-2-107-1390)
مریم اشرف
*
،
مهناز استکی
،
حسن عشایری
چکیده
(3338 مشاهده)
Abstract |
آموزش موثر ریاضی به کودکان دارای ناتوانی های یادگیری (15تا 22-3-107-1390)
علی اکبر خسروی
*
چکیده
(3302 مشاهده)
Abstract |
عصب روانشناسی یادگیری ریاضی (23تا 30-4-107-1390)
احمد عابدی
*
،
مریم تاجی
،
مژگان شوشتری
چکیده
(3335 مشاهده)
Abstract |
غربالگری و تشخیص زودهنگام ناتوانی یادگیری ریاضی (31تا 37-5-107-1390)
کامبیز پوشنه
*
چکیده
(3314 مشاهده)
Abstract |
موسیقی و اختلال یادگیری ریاضی (38تا 48-6-107-1390)
کاوه مقدم
*
،
مهناز استکی
چکیده
(3371 مشاهده)
Abstract |
مداخلات اولیه برای شناسایی و پیشگیری از مشکلات ریاضی دانش آموزان (49تا 58-7-107-1390)
افسانه صفار
*
،
ناهید حاجی آبادی
چکیده
(3178 مشاهده)
Abstract |
ناتوانی ریاضی در کودکان: بررسی اجمالی آگاهی از علائم و ریشه های ناتوانی یادگیری ریاضی و چگونگی تشخیص آن در کودکان (59تا 64-8-107-1390)
عبدالکریم سوزنیار
*
،
مسعود سلیمی
چکیده
(3176 مشاهده)
Abstract |
شرحی بر تشخیص و مداخله زود هنگام دانش آموزان دارای مشکل در ریاضیات (65تا 73-9-107-1390)
عباداله حسن پور هشتایجانی
*
،
نرگس علی نژاد مکاری
چکیده
(3287 مشاهده)
Abstract |
آیا برای کودکان دچار نشانگان داون انجام شمارش و محاسبات ریاضی مشکل است؟ چرا؟ (74تا 84-10-107-1390)
نجمه صیام پور
*
،
مهیا عابدی کوپایی
،
آرزو شاه میوه اصفهانی
چکیده
(3180 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS