یکشنبه 4 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 182 - ( 8-1403 )
تدوین بسته را ه حلهای خودمراقبتی دانشآموزان کمتوان ذهنی براساس آموزههای دینی در دوران بلوغ (مطالعه دادهبنیاد)
1
مهرناز آزادیکتا
*
چکیده
(382 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(291 دریافت)
اثربخشی بسته نمایشدرمانی بر مبنای ذهنیسازی بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
2
خدیجه کابلی
،
محمدرضا بردیده
*
،
سیامک سامانی
،
لیلا خبیر
چکیده
(433 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(192 دریافت)
مصاحبه مبتنی بر تکلیف: شناسایی اشتباهات دانشآموزان دختر ناشنوا و کمشنوا در حل مسئله باغچه و توپ ریاضی هفتم
3
لیلا حیدری
،
الهه امینی فر
*
،
محمد علیپور
چکیده
(342 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(169 دریافت)
تأثیر تلفیق فناوری کمکی در برنامه درسی زبان انگلیسی بر ارتقاء سطح انگیزش تحصیلی دانشآموزان با آسیبها ی جسمی - حرکتی
4
رحیم مرادی
*
،
روشن احمدی
چکیده
(272 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(121 دریافت)
برنامه آموزشی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی: مطالعه مروری نظاممند
5
صاحب یوسفی
،
صمد اخوندلو
،
طاهره نجفی فرد
*
،
ناهید ثامتی
،
صلاح محمدی
چکیده
(381 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(325 دریافت)
اثربخشی درمان روانپویشی فشرده کوتاهمدت بر سبکهای دفاعی و نشخوار فکری مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی
6
ماندانا نیکنام
*
،
زهرا سادات جوهری
،
افسانه قنبری پناه
چکیده
(369 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(190 دریافت)
تعیین اثربخشی بازیهای زبانی-کلامی بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری، بازداری و دقت تمرکز بر عملکرد خواندن دانشآموزان دیرآموز
7
مرضیه زینی
*
،
پرویز شریفی درامدی
،
محمد دستجردی
،
محمد عسگری
چکیده
(855 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(318 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS