
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی
دانشآموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر بهبود همدلی
و کاهش قُلدری دانشآموزان پسر با اختلال رفتاری
مدل ساختاری کیفیت زندگی براساس اجتناب تجربی و معنای زندگی
با میانجیگری سلامت معنوی در مادران کودکان نابینا و ناشنوا
اشتیا ق تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه/فزو ن جنبشی
و اختلال یادگیری: آیا جنسیت مهم است؟
بازشناسی کیفی تجربه دانشآموزان آسیبدیده بینایی و والدین آنها
از برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی مبتنی بر رویکرد دانشآموز محور