پنجشنبه 5 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 126 - ( 7-1393 )
پیش بینی رضایت شغلی بر اساس باورهای خودکارآمدی، خودکارآمدی تدریس، استرس شغلی و سطح نیازهای معلمان استثنایی
ص. 15-5
طیبه کاوه ای
*
،
احمد عاشوری
،
مجتبی حبیبی
چکیده
(9563 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5972 دریافت)
بررسی مقایسه ای سرزندگی در دانش آموزان با و بدون نقص شنوایی
ص. 21-16
مریم عطایی
،
امیر قمرانی
،
سیدحسین سیادتیان
*
چکیده
(8432 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2534 دریافت)
بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانش آموزان نابینا و ناشنوای دوره دبیرستان استان زنجان
ص. 31-22
الیاس بیگدلی
*
،
طاهره الهی
چکیده
(9077 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2913 دریافت)
کاربرد روش مونته سوری در آموزش کودکان کم شنوا
ص. 36-32
گیتا مولّلی
*
،
فریدخت آذری
چکیده
(7411 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3616 دریافت)
آشنایی با رشد حرکتی و مشکلات حرکتی کودکان با آسیب بینایی
ص. 43-37
فاطمه ترابی
*
چکیده
(5980 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2205 دریافت)
کودکان استثنایی دوگانه چه کسانی هستند؟ شناسایی، ویژگی ها و مشکلات
ص. 52-44
الهام توکلی
*
،
فاطمه ترابی
چکیده
(11128 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2684 دریافت)
چگونه میتوانم رایانه را به وسیلۀ روشهای خلاق به کودکان کم توان ذهنی آموزش دهم؟ (اقدامپژوهی)
ص. 67-53
فرناز حوله کیان
*
،
سعید حوله کیان
چکیده
(11450 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4453 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS