جلد 4، شماره 126 - ( 7-1393 )                   شماره 126 صفحات 36-32 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

movallali G, azari F. The usage of Montessori Method in Education of the hearing impaired children. J Except Educ 2014; 4 (126) :32-36
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-237-fa.html
مولّلی گیتا، آذری فریدخت. کاربرد روش مونته سوری در آموزش کودکان کم شنوا. تعلیم و تربیت استثنایی. 1393; 4 (126) :32-36

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-237-fa.html


1- مرکز توانبخشی اعصاب اطفال ، drgmovallali@gmail.com
2- کالیفرنیا
چکیده:   (7058 مشاهده)
زمینه: در این مقاله به اصول و مبانی شیوه مونته سوری و کاربرد آن برای کودکان کم شنوا می پردازیم. نتیجه گیری: روش آموزشی مونته سوری که نام خود را از دکتر ماریا مونته سوری دانشمند ایتالیایی گرفته است، در سراسر جهان و برای همه کودکان (تیزهوش، عادی، دچار ناتوانی یادگیری، کم شنوا، نابینا...) به کار می رود. این روش که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است می تواند آینده نویدبخشی را برای آموزش و پرورش کودکان کم شنوای ایرانی نیز به ارمغان آورد .
متن کامل [PDF 139 kb]   (3615 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: عمومي
دریافت: 1392/11/15 | ویرایش نهایی: 1393/9/23 | پذیرش: 1393/3/5 | انتشار: 1393/4/17 | انتشار الکترونیک: 1393/4/17

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.