Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی



Volume 1, Number 114 (2013-4)


A Glance over the confrontational Disorder, Conduct Disorder and Anti-Social Behavior
نگاهی به اختلال نافرمانی مقابله‌ای، اختلال سلوک و ویژگی های جامعه ستیزی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Manual Communication Approach
رویکرد‌های ارتباط دستی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Cognitive Performance and Linguistics in Deaf Children
عملکردهای شناختی و زبان شناختی در کودکان ناشنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Teaching Children Suffering from Attention Deficit Disorder and Hyperactivity: Methods and Challenges
آموزش کودکان دارای نارسایی توجه/بیش‌فعالی: راهبردها و چالش‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Positive Parenting Program (Triple p)
برنامه والدگری مثبت (Triple- P)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Starting School and the Students, Evaluation and Diagnosis Issues
مسایل سنجش و تشخیص دانش‌آموزان ورودی به مدرسه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The study of Time Perception in Children with Attention Deficit Disorder/Hyperactivity and Normal Children
بررسی درک زمان در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و کودکان عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A comparative study on the biological characteristics of Parents with two or more Disabled Children in Rural and Urban area of Ahwaz
مقایسه ویژگی‌های زیستی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند با بیش از یک فرزند استثنایی در مناطق شهری و روستایی اهواز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles