پنجشنبه 27 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 92 - ( 5-1388 )
کمک به کودک دارای شکاف کام در کلاس درس (83تا87-10- 92-1388)
صفا رجائیان
*
،
زهرا صفی یاری
چکیده
(3583 مشاهده)
Abstract |
برنامه ریزی و طراحی برای دانش آموزان دارای ناتوانی (76تا82-9- 92-1388)
منوچهر علی یار زنجانی
*
چکیده
(3305 مشاهده)
Abstract |
درمان اختلال کمبود توجه - بیش فعالی کودکان و نوجوانان (جدیدترین مباحث و راهنمایی های بالینی) (71تا75-8- 92-1388)
پناه علی حسین زاده
*
چکیده
(3799 مشاهده)
Abstract |
اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی برای کم توانان ذهنی (56تا70-7- 92-1388)
مهدیه مهدویان
*
چکیده
(3450 مشاهده)
Abstract |
روش های ارتباطی جایگزین و مکمل (گفتاری) (44تا55-6- 92-1388)
لیلا فیاضی بارجینی
*
چکیده
(3666 مشاهده)
Abstract |
نکاتی پیرامون تربیت شنوایی کودکان (35تا43-5- 92-1388)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(3309 مشاهده)
Abstract |
صوت درمانی در درمان کودکان در خود مانده (29تا34-4- 92-1388)
ناهید سرلک
*
،
مژگان رسولیان
چکیده
(3471 مشاهده)
Abstract |
گفتار نشانه ای: روش آموزش ناشنوایان (23تا28-3- 92-1388)
گیتا موللی
*
چکیده
(3446 مشاهده)
Abstract |
آشنایی با صرع و نحوه مقابله با آن (12تا22-2- 92-1388)
اعظم السادات حسینی پور
*
چکیده
(3434 مشاهده)
Abstract |
باقی ماندن بازتاب های اولیه و مشکلات حرکتی و یادگیری ناشی از آن در کودکان (3تا11-1- 92-1388)
آسیه اخواست
*
،
آزاده ریاحی
چکیده
(4172 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS