Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 140 (2016-7)
The Anger Management Intervention in People with Physical and Multiple Disabilities
مداخله گروهی مدیریت خشم در افراد با ناتوانیهای چندگانه و جسمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Cognitive-Behavior Training to parents on Dictation Disorder and Delay in Doing Homeworks: Case Study
اثربخشی آموزش شناختی – رفتاری والدین در مشکل دیکتهنویسی و تعلل در انجام تکالیف درسی: پژوهش موردمنفرد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effects of Integration Music Therapy and Play Therapy on Improvement of Children with Autism
نقش درمان ترکیبی موسیقی بههمراه بازی در تحول اجتماعی، جسمی و رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Specific Learning Disorder in Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-5th revision and Presentation of Three-Layer Response to Intervention Model for Diagnosis
ناتوانیهای یادگیری ویژه در نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی و ارایه الگوی 3 لایهای پاسخ به مداخله برای تشخیص
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Semantic Delay Caused by Phenylketonuria
بررسی معناشناسی زبان در کودکان دارای بیماری فنیلکتونوریا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Family-Centered Training based on Social Competence on Social Skills of Children with Intellectual Disability
بررسی اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی خانوادهمحور بر مهارتهای اجتماعی کودکان با کمتوانیذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Perceived Stress, Family Cohesion and Self-Concept in Mothers of Children with Autism Spectrum Disorder and Normal
مقایسه استرس ادراکشده، انسجام خانوادگی و خودپنداره مادران کودکان با اختلال طیف اتیسم و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Psychological Capital and Organizational Citizenship Behavior in Predicting Job Satisfaction of Exceptional Elementary School’s Teachers
نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیشبینی رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles