Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 5, Number 171 (2022-12)


The role of joint collaboration, family perspectives and support networks for students with visual impairment
نقش همکاری مشترک، دیدگاه خانواده و شبکه‌های حمایتی برای دانش‌آموزان با آسیب بینایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of combining group play therapy with painting on internalized and externalizing problems of children with separation anxiety disorder
تأثیر ترکیب بازی درمانی گروهی با نقاشی بر مشکلات درون‌نمود و برون‌نمود کودکان با اختلال اضطراب جدایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the effectiveness of memory-based computer cognitive games in improving working memory and sustained attention of students with learning disability
بررسی اثربخشی بازی‌های شناختی رایانه‌ای مبتنی بر حافظه در بهبود حافظه فعال و توجه پایدار دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of mindful parenting training on the difficulties in emotion regulation and parental self-efficacy in mothers of children with autism spectrum disorder
اثربخشی آموزش والدگری ذهن آ گاهانه بر دشواری در تنظیم هیجان و خودکارآمدی والدینی در مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of psycho-educational program based on Gottman’s approach in marital conflict and family quality of life in parents of children with autism spectrum disorder
اثربخشی برنامه روان-آموزشگری زوجی مبتنی بر روش گاتمن بر تعارضات زناشویی و کیفیت زندگی خانوادگی والدین کودکان با اختلال طیف اُتیسم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of play therapy with the Theraplay method on child's anxiety with parents
اثربخشی باز ی درمانی به شیوه تراپلی بر اضطراب کودک با والد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles