Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 1, Number 159 (2020-4)
Comparison of Motor Skills Among Studens with Intellectual Disability, Stuttering, Articulation Problems and Normal Speech
مــقــایســۀ مــهارتهای حرکتــی دانشآمــوزان با کمتوانی هوشـــی دارای لکنت زبان، مشکلات تلفظی و گفتار بهنجار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Speech Perception in Children with Cochlear Implants
ادراک گفتار در کودکان کاربر کاشتینۀ حلزونی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Reality Therapy Training on Resilience and Psychological Well-Being of Mothers of Children with Intellectual Disabilities
اثربخـشی آمــوزش واقعیت درمانی بر تابآوری و بهــزیستی روانشناختی مادران کودکان با کمتوانی هوشـــی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prediction of Mother- child Interaction Based on Personality Traits And Coping Styles of Mothers of Children With Intellectual Disability
پیشبینی تعامل مادر - کودک بر اساس ویژگیهای شخصیتـــی و سبکهای مـقابلهای مادران دارای کودک با کمتوانـــی هوشـــی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of Shaw’s Method on working memory of students with Borderline Intellectual Functioning (BIF)
تأثیر روش شاو (Shaw) بر حافظۀ کاری دانشآموزان با عملکرد هوشی مرزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Self-Regulation Empowerment Program Training on Academic Anxiety of Students with Specific Learning Disorder
تأثیــر آمــوزش برنامـۀ توانمندســازی خودتنظیمی بر اضـطــراب تحـصـیلــی دانشآموزان با اخـتلال یادگیری ویژه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Mother-to-live experience of children with learning disabilities: a phenomenological study
تجربۀ زیستۀ مادران دارای کودک با اختلال یادگیری ویژه: یک مطالعۀ پدیدارشناختی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles