Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 3, Number 125 (2014-8)


Annual Research Review: The nature and classification of reading disorders – a commentary on proposals for DSM-5
ماهیت و طبقه‌بندی اختلالات خواندن (نقدی بر پیشنهادات (DSM- 5) برای این اختلال)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Theoretical and Applicable Approaches in Anxiety Disorders in Children
رویکردهای نظری و کاربردی در اختلال های اضطرابی در کودکان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Faranak Parent-Child Program (Mother Goose with Cued Speech)for hearing impaired children
برنامه والد – کودک فرانک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship among sidedness, communicative function and age in autistic students
بررسی رابطه بین برتری طرفی و عملکرد ارتباطی با سن دانش آموزان مبتلا به اتیسم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comprison of procrastination students physical-motor handicapped, deaf and blind considering their gender roles
بررسی و مقایسه تعلل ورزی تحصیلی در دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی، ناشنوا و نابینا با توجه به نقش جنسیت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of E-learning Content (Multimedia Training) on Learning Science on Deaf Students' Girl in Sixth Grade
بررسی اثر آموزش از طریق محتوای الکترونیکی (چند رسانه های آموزشی) بر یادگیری درس علوم پایه ششم دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Mothers' Parenting Style on Prediction of Behavior Problems in Preschool Children with Intellectual Disability
نقش سبک فرزندپروری مادران در پیش‌بینی مشکلات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی با کم‌توانی‌ذهنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles