You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها : کودک آزار رسان (74تا 76-10-80 تا 81 - 1387) اسماعیل برقی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
نکته های کاربردی برای والدین دارای فرزندان دارای اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (68تا 73-9-80 تا 81 - 1387) هایده بهبودی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
استفاده از برنامه ی رایانه - یار برای بهبود فراشناخت در اشخاص دارای ناتوانی های هوشی شدید (55تا 67-8-80 تا 81 - 1387) علی رضا باغبان پر شکوهی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی در نوجوانان و بزرگسالان (50تا 54-7-80 تا 81 - 1387) محسن سیفی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
نقش دست ها در بریل خوانی دانش آموزان نابینا (43تا 49-6-80 تا 81 - 1387) ام البنین رودباری
*، شعله امیری، مختار ملک پور، حسین مولوی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
بررسی استفاده از نظام های ارتباطی جایگزین و مکمل گفتار (AAC) در دانش آموزان دارای نشانگان داون با آسیب شنوایی (40تا 42-5-80 تا 81 - 1387) لیلا فیاضی بارجینی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
کودک ناشنوا چه انتظارهایی از والدین خود دارد؟ (34تا 39-4-80 تا 81 - 1387) گیتا موللی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
اختلال در نوشتن (علائم، تشخیص، کمک ها، ترمیم و درمان) (22تا 33-3-80 تا 81 - 1387) مسعود سلیمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
تاثیر فعالیت های جسمی ویژه در سازگاری اجتماعی و عملکرد ادراکی - حرکتی دانش آموز کم توان ذهنی (3تا 7-1-80 تا 81 - 1387) مرتضی باقری
*، آذر شهسواری
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue