جمعه 7 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 68 و 69 - ( 6-1386 )
رویکردهای آموزشی برای حل مشکلات نوشتن (نارسا نویسی، وارونه نویسی و قرینه نویسی) (78تا 89-8-68تا 69- 1386)
ظریفه کوزه گرد
*
چکیده
(2937 مشاهده)
Abstract |
شناخت مشکلات هیجانی کودکان دارای اختلال های یادگیری با استفاده از تست نقاشی -خانه -درخت- آدم(HTP)و تست آدم (DAP) در مقایسه با کودکان عادی (64تا 77-7-68تا 69- 1386)
آسیه سادات سید علی لواسانی
*
چکیده
(2624 مشاهده)
Abstract |
شیوه های مؤثر در آموزش خواندن (117تا 125-10-68تا 69- 1386)
مهدی مقنی آرانی
*
چکیده
(2625 مشاهده)
Abstract |
اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (90تا 116-9-68تا 69- 1386)
معصومه محمدزاده
*
چکیده
(2985 مشاهده)
Abstract |
اهمیت آگاهی اولیا و مربیان از اختلال های یادگیری و تاثیر آن در کاهش افت تحصیلی دانش آموزان و تبعات روانی منفی ناشی از آن (50تا 63-6-68تا 69- 1386)
ماندانا سپنتا
*
چکیده
(2746 مشاهده)
Abstract |
بررسی نحوه گذران اوقات فراغت نوجوانان کم توان ذهنی مدارس حرفه آموزی شهرستان همدان (37تا 49-5-68تا 69- 1386)
زهرا خاقانی نژاد
*
چکیده
(2772 مشاهده)
Abstract |
کودکان تیز هوش دارای اختلال نارسایی توجه همراه با بیش فعالی (31تا 36-4-68تا 69- 1386)
فاطمه اصغری هاوستین
*
چکیده
(2650 مشاهده)
Abstract |
قصه (27تا 30-3-68تا 69- 1386)
لیلا احسانی
*
چکیده
(2747 مشاهده)
Abstract |
درک گفتار در کودکان ناشنوا (12تا 26-2-68تا 69- 1386)
امیر عباس ابراهیمی
*
چکیده
(2661 مشاهده)
Abstract |
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر درمان اختلال بیان نوشتاری (2تا 11-1-68تا 69- 1386)
فاطمه آدم زاده
*
چکیده
(2820 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS