نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)

یکشنبه 8 تیر 1404   |   English [Archive]
  • ورود خودکار
  • ثبت نام
  • بازیابی رمز عبور
  • صفحۀ اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • دربارۀ نشریه
    • شناسنامۀ نشریه
    • اعضای هیئت تحریریه
    • هدف و چشم انداز
    • اخبار
    • ملاحظات اخلاقی
  • مقالات
    • آخرین شماره
    • شماره‌های نشریه
    • مقالات نوبت چاپ
  • برگۀ نام‌نویسی
  • ارسال مقاله
  • راهنمای کاربران
    • راهنمای نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای داوران
  • تسهیلات پایگاه
    • راهنمای صفحات
    • جستجو در پایگاه
    • پرسش‌های متداول
    • اطلاع‌رسانی به دوستان
    • صفحه برترین‌های پایگاه
    • دریافت اطلاعات مقالات من
  • اشتراک
  • فراخوان مقاله
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
    • فرم برقراری ارتباط

  جلد 5، شماره 148 - ( 10-1396 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] نقش معلمان در شناسایی و کاهش مشکلات یادگیری دانش آموزان: راهبردهایی برای خانواده، پیش‌دبستان و مدرسه
ص. 20-9
کمال پرهون*
چکیده (5140 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (6278 دریافت)

XML [English Abstract] رویکرد آدلر - درایکورس به اختلال‌ خواندن
ص. 26-21
مرضیه غلامی* ، طاهره نجفی فرد ، سعید عباسی ، صاحب یوسفی
چکیده (4490 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (811 دریافت)

XML [English Abstract] راهبردهای آموزشی برای بهبود اختلال یادگیری املا
ص. 36-27
سیمین دخت بهرامی* ، بهروز کریمی
چکیده (4285 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (2345 دریافت)

XML [English Abstract] نقش بازی‌درمانی در بهبود مشکلات کودکان با اختلال یادگیری ویژه
ص. 46-37
حانیه محمداسمعیل بیگی* ، حجت پیرزادی
چکیده (5008 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (4677 دریافت)

XML [English Abstract] روان‌خوانی: تعریف، فرایند و روش‌های بهبود
ص. 57-47
زهرا امین آبادی*
چکیده (7164 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (PDF) (7257 دریافت)


Export as: HTML | XML | RSS

پایگاه های مرتبط

  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • کمسیون نشریات وزارت علوم
  • شرکت یکتاوب
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)