جمعه 7 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 145 - ( خرداد و تیر 1396 )
پژوهشی
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودتوانمندسازی اجتماعی و ناگویی هیجانی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری ویژه
ص. 12-5
فاطمه رهبر کرباسدهی
*
،
عباسعلی حسینخانزاده
،
ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده
(4914 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1874 دریافت)
ارتباط رشد حرکتی و شاخص توده بدنی کودکان با کمتوانیذهنی با کیفیت زندگی والدین آنها
ص. 20-13
رویا صادقی
،
حسن خلجی
*
،
داریوش خواجوی
چکیده
(4438 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1124 دریافت)
رابطه بین تنیدگی و سبکهای مقابلهای مادران با رفتارهای سازشی کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 28-21
محمد مشکانی
،
سیده حوا میرعابدینی
*
،
مهرشاد ملاح
چکیده
(4506 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(764 دریافت)
بررسی اثربخشی برنامه تربیتبدنی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی در دوره پیشحرفهای
ص. 38-29
علی اکبر ارجمندنیا
،
فرهاد محکی
،
حمیدرضا شریفی جندانی
*
،
خدابخش حیدری
چکیده
(3782 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(773 دریافت)
مقایسه ادراک زمان در زیرنوعهای اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
ص. 46-39
مهری حاج محمدی
،
عباس نساییان
،
رقیه اسدی گندمانی
*
چکیده
(3882 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(702 دریافت)
تالیفی
آموزش متمایز برای دانشآموزان با نیازهای ویژه
ص. 52-47
ستاره شجاعی
*
،
علیضامن مولایی آرپناهی
چکیده
(4210 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5580 دریافت)
آشنایی با فنیل کتونوری
ص. 58-53
صدیقه حسینی
*
چکیده
(4136 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6859 دریافت)
ترجمه ای
آموزش تشخیص طعنه و پاسخ به آن در کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 67-59
سیده مریم فضائلی
*
،
بنت الهدی عربی
چکیده
(4314 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(753 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS