یکشنبه 4 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 174 - ( 4-1402 )
طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه آموزش توجه مشترک برای کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 25-9
منیره عزیزی
،
حمید علیزاده
*
،
کامبیز پوشنه
،
پریسا تجلی
چکیده
(955 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(587 دریافت)
تأثیر یادگیری از طریق ایستگاه چرخشی بر مهارت حل مسئله و یادسپاری درس ریاضی و مقایسه آن با روش سنتی در دانشآموزان با اختلال طیف اتیسم
ص. 36-26
مهدی محمودی
*
چکیده
(944 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(412 دریافت)
اثربخشی آموزش ایماگوتراپی بر انعطا فپذیری شناختی و اجتناب شناختی مادران دارای فرزندان کمتوان ذهنی
ص. 46-37
محدثه باقی
*
،
کبری عالی پور
،
بهزاد امرایی
،
حسین سوری
چکیده
(872 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(305 دریافت)
اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی-حرکتی بر ارتقا کارکردهای اجرایی توجهی دانشآموزان با اختلال یادگیری
ص. 54-47
فاطمه سلیمی نوه
،
ویدا اندیشمند
*
چکیده
(1079 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(421 دریافت)
مقایسه رو شهای تأکید دیداری در آموزش به کمک رایانه بر خواندن و آ گاهی واج شناختی کودکان نارساخوان
ص. 68-55
منصوره قراگوزلو
،
هانیه کلانتری دهقی
*
چکیده
(664 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(208 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر مؤلفههای هوش هیجانی و حرمتخود دانشآموزان دختر نابینا
ص. 82-69
ثریا رمضان زاده
*
چکیده
(784 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(667 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS