پنجشنبه 17 مهر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 174 - ( 4-1402 )
طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه آموزش توجه مشترک برای کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 25-9
منیره عزیزی
،
حمید علیزاده
*
،
کامبیز پوشنه
،
پریسا تجلی
چکیده
(1280 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(761 دریافت)
تأثیر یادگیری از طریق ایستگاه چرخشی بر مهارت حل مسئله و یادسپاری درس ریاضی و مقایسه آن با روش سنتی در دانشآموزان با اختلال طیف اتیسم
ص. 36-26
مهدی محمودی
*
چکیده
(1262 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(567 دریافت)
اثربخشی آموزش ایماگوتراپی بر انعطا فپذیری شناختی و اجتناب شناختی مادران دارای فرزندان کمتوان ذهنی
ص. 46-37
محدثه باقی
*
،
کبری عالی پور
،
بهزاد امرایی
،
حسین سوری
چکیده
(1207 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(417 دریافت)
اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی-حرکتی بر ارتقا کارکردهای اجرایی توجهی دانشآموزان با اختلال یادگیری
ص. 54-47
فاطمه سلیمی نوه
،
ویدا اندیشمند
*
چکیده
(1407 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(543 دریافت)
مقایسه رو شهای تأکید دیداری در آموزش به کمک رایانه بر خواندن و آ گاهی واج شناختی کودکان نارساخوان
ص. 68-55
منصوره قراگوزلو
،
هانیه کلانتری دهقی
*
چکیده
(945 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(313 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر مؤلفههای هوش هیجانی و حرمتخود دانشآموزان دختر نابینا
ص. 82-69
ثریا رمضان زاده
*
چکیده
(1120 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(949 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS