جلد 1، شماره 164 - ( ویژه نامه آسیب بینایی (در حال آماده سازی) 1400 )                   شماره 164 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Karimi A. Hand Over Hand, Hand Under Hand. J Except Educ. 2021; 1 (164)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2353-fa.html
کریمی اشرف. دست زیر دست، دست روی دست. تعلیم و تربیت استثنایی. 1400; 1 (164)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-2353-fa.html


آموزش و پرورش ، karimi.ashraf@gmail.com
چکیده:   (1861 مشاهده)
بیشتر آموزگاران، مربیان و والدین برای آموزش دانش‌آموزان نابینا دست‌های آنان را می‌گیرند و چیزی را به آنان نشان می‌دهند، مهارتی را به آنان می‌آموزند یا آنان را برای رفتن به جایی راهنمایی می‌کنند. این شیوه را در اصطلاح دست روی دست می‌نامند که پیام‌ها و پیامدهای نامناسبی برای دانش‌آموز دارد. این مقاله به منظور معرفی راهبرد مناسب‌تر برای آموزش این دانش‌آموزان ترجمه و با تجربیات زیستۀ نگارنده تلفیق و تألیف شده است
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1400/3/1 | پذیرش: 1400/5/11 | انتشار: 1400/5/11 | انتشار الکترونیک: 1400/5/11

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.