Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 4, Number 92 (2009-8)


Not Available125
کمک به کودک دارای شکاف کام در کلاس درس (83تا87-10- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available124
برنامه ریزی و طراحی برای دانش آموزان دارای ناتوانی (76تا82-9- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available123
درمان اختلال کمبود توجه - بیش فعالی کودکان و نوجوانان (جدیدترین مباحث و راهنمایی های بالینی) (71تا75-8- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available122
اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی برای کم توانان ذهنی (56تا70-7- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available121
روش های ارتباطی جایگزین و مکمل (گفتاری) (44تا55-6- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available120
نکاتی پیرامون تربیت شنوایی کودکان (35تا43-5- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available119
صوت درمانی در درمان کودکان در خود مانده (29تا34-4- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available118
گفتار نشانه ای: روش آموزش ناشنوایان (23تا28-3- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available117
آشنایی با صرع و نحوه مقابله با آن (12تا22-2- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available116
باقی ماندن بازتاب های اولیه و مشکلات حرکتی و یادگیری ناشی از آن در کودکان (3تا11-1- 92-1388)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles