Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 2, Number 130 (2015-4)


The Golden Rule of Providing Support in Inclusive Classrooms: Support Others as You Would Wish to Be Supported
قانون طلایی تدارک حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در کلاسهای فراگیر: از دیگران آنطور حمایت کنید که دوست دارید از شما حمایت کنند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Inclusive Education: Existing and Interesting Situation
آموزش فراگیر : وضعیت موجود و مطلوب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Vestibular dysfunction in Deaf Children
اختلال دهلیزی در کودکان با آسیب شنوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing problem solving style and marital adjustment in exceptional and normal children mothers
مقایسه سبک حل مسأله و سازگاری زناشویی در مادران کودک استثنایی و عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Intelligent Quotient with Dynamic Balance in Intellectual Disability Children
رابطه بین هوشبهر با تعادل پویا در دانش آموزان پسر با کم توانی ذهنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

the relationship between quality of life and Job involvement at exceptional schools in sari
رابطه بین کیفیت زندگی با درگیری شغلی کارکنان مدارس استثنایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigate role of Language and executive function in Theory of mind development in deaf children
بررسی نقش زبان و کارکردهای‌اجرایی در رشد نظریه‌ذهن کودکان‌ناشنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Simultaneous effects of intervention strategies in reduction the impulsivity type of attention-deficit hyperactivity disorder symptoms: a single - case study
تاثیر همزمان راهبردهای مداخله ای در کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی از نوع تکانشگری (مطالعه تک موردی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles