دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 167 - ( 2-1401 )
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانشآموزان
ص. 24-9
فاطمه اویسی فرد
،
ناصر ناستی زاده
*
چکیده
(931 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(549 دریافت)
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر مشکلات روانشناختی و خودتعیینگری در مادران دارای کودکان با اختلال طیف اُتیسم
ص. 34-25
چکیده
(895 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(210 دریافت)
بررسی نقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارتهای حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانشآموزان دارای اختلال خواندن
ص. 48-35
ایوب همتی
،
شهرام مامی
*
،
وحید احمدی
چکیده
(844 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(221 دریافت)
ذهنآ گاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
ص. 58-49
صاحب یوسفی
،
مرضیه غلامی
*
،
طاهره نجفی فرد
،
سعید عباسی
چکیده
(931 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(216 دریافت)
نقش تمرینهای تناسب اندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا
ص. 68-59
سیده طیبه موسوی
،
حسن عشایری
*
،
مهناز استکی
،
سمیرا وکیلی
چکیده
(756 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(164 دریافت)
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تابآوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی
ص. 82-69
خدیجه محمدی
*
،
پریسا تجلی
،
افسانه قنبری پناه
چکیده
(925 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(201 دریافت)
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
ص. 93-83
عزت اله قدم پور
،
فاطمه قاسم زاده
،
حافظ پادروند
*
،
کبری عالی پور
چکیده
(971 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(369 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS