آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
پنجشنبه 2 بهمن 1399
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 130 - ( اردیبهشت 1394 )
تاثیر همزمان راهبردهای مداخله ای در کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی از نوع تکانشگری (مطالعه تک موردی)
ص. 5-12
حمید اسدی
،
مهرداد کلانتری
،
ثریا حسینی رضی
،
آرش هیربد
،
سیده اقدس موسوی
چکیده
(9180 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2893 دریافت)
بررسی نقش زبان و کارکردهایاجرایی در رشد نظریهذهن کودکانناشنوا
ص. 13-22
ساجد یعقوب نژاد
،
سعید حسن زاده
چکیده
(6494 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1983 دریافت)
رابطه بین کیفیت زندگی با درگیری شغلی کارکنان مدارس استثنایی
ص. 23-30
سحر روشن بین
،
محمد پهلوان
چکیده
(6262 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2578 دریافت)
رابطه بین هوشبهر با تعادل پویا در دانش آموزان پسر با کم توانی ذهنی
ص. 31-36
رحمت احمدی
،
حسن دانشمندی
چکیده
(6359 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2207 دریافت)
مقایسه سبک حل مسأله و سازگاری زناشویی در مادران کودک استثنایی و عادی
ص. 37-44
مونا کارگر
،
محمد جواد اصغری ابراهیم آباد
چکیده
(8954 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4959 دریافت)
اختلال دهلیزی در کودکان با آسیب شنوایی
ص. 45-50
امیرعباس ابراهیمی
چکیده
(6161 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1856 دریافت)
آموزش فراگیر : وضعیت موجود و مطلوب
ص. 51-56
حسن غلامحسین زاده
چکیده
(6347 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11471 دریافت)
قانون طلایی تدارک حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در کلاسهای فراگیر: از دیگران آنطور حمایت کنید که دوست دارید از شما حمایت کنند
ص. 57-63
حسن حبیبی
،
محمد رضا کرمی پور شمس آبادی
چکیده
(4797 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1749 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS