Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 146 (2017-9)
Autism Spectrum Disorders
اختلالهای طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Model of Response to Intervention for Students with Special Needs
الگوی پاسخ به مداخله برای دانشآموزان با نیازهای ویژه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Positive Behavioral Intervention and Support for Students with Emotional-behavioral Problems
حمایت و مداخله رفتاری مثبت برای دانشآموزان با مشکلات رفتاری-هیجانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Digital Nanning and Autism Spectrum Disorder
دایهگری دیجیتالی و اختلال طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Aural Rehabilitation in Children with Cochlear Implants
توانبخشی شنوایی کودکان کاربر کاشت حلزونی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Considering the Impact of Awareness from Different Frequencies on Acquisition of an Aimed Skill in Children with Down Syndrome
بررسی تاثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواترهای مختلف بر اکتساب یک مهارت هدفگیری در کودکان با نشانگان داون
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Perceived Social Support and Resilience with Psychological Distress in Mothers of Exceptional Children
رابطه حمایت اجتماعی ادراکشده و تابآوری با درماندگی روانشناختی مادران کودکان استثنایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Cognitive-Behavior Anger Management Training on Response Inhibition in Students with Conduct Disorder
تاثیر آموزش شناختی- رفتاری مدیریت خشم بر بازداری پاسخ دانشآموزان با اختلال سلوک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles