نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)

چهارشنبه 7 خرداد 1404   |   English [Archive]
  • ورود خودکار
  • ثبت نام
  • بازیابی رمز عبور
  • صفحۀ اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • دربارۀ نشریه
    • شناسنامۀ نشریه
    • اعضای هیئت تحریریه
    • هدف و چشم انداز
    • اخبار
    • ملاحظات اخلاقی
  • مقالات
    • آخرین شماره
    • شماره‌های نشریه
    • مقالات نوبت چاپ
  • برگۀ نام‌نویسی
  • ارسال مقاله
  • راهنمای کاربران
    • راهنمای نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای داوران
  • تسهیلات پایگاه
    • راهنمای صفحات
    • جستجو در پایگاه
    • پرسش‌های متداول
    • اطلاع‌رسانی به دوستان
    • صفحه برترین‌های پایگاه
    • دریافت اطلاعات مقالات من
  • اشتراک
  • فراخوان مقاله
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
    • فرم برقراری ارتباط

  جلد 3، شماره 79 - ( 4-1387 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] تاب آوری، مخاطره و سازگاری افراد دارای اختلال های یادگیری (68تا 87-7-79- 1387)
محسن سیفی*
چکیده (3292 مشاهده) Abstract   |  

XML [English Abstract] اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (55تا 67-6-79- 1387)
جهانشیر توکلی زاده*
چکیده (3234 مشاهده) Abstract   |  

XML [English Abstract] اختلال های یادگیری ویژه در کودکان تیزهوش (46تا 54-5-79- 1387)
احمد یارمحمدیان* ، ایرج شاکری نیا
چکیده (3645 مشاهده) Abstract   |  

XML [English Abstract] بررسی اختلال املا و روش های درمان آن (36تا 45-4-79- 1387)
کریم سواری*
چکیده (3720 مشاهده) Abstract   |  

XML [English Abstract] اختلال های یادگیری در ریاضیات (مروری بر مباحث و عملکرد کودکان در آزمون های ریاضی) (18تا 35-3-79- 1387)
نصر الله عرفانی*
چکیده (3225 مشاهده) Abstract   |  

XML [English Abstract] عزت نفس و خودپنداره در کودکان با اختلال های یادگیری ویژه (13تا 17-2-79- 1387)
مهرناز کمیجانی*
چکیده (4238 مشاهده) Abstract   |  

XML [English Abstract] اختلال های یادگیری: انواع، ارزیابی، درمان (2تا 12-1-79- 1387)
حمید علیزاده*
چکیده (4044 مشاهده) Abstract   |  


Export as: HTML | XML | RSS

پایگاه های مرتبط

  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • کمسیون نشریات وزارت علوم
  • شرکت یکتاوب
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)