جمعه 9 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 115 - ( 2-1392 )
ارزیابی برنامه درسی ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی شهر تهران
ص. 21-5
سحر کرمی
*
،
علی اکبر ارجمند نیا
،
غلامعلی افروز
،
محمد رضا نیستانی
چکیده
(14415 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2704 دریافت)
همتدریسی و نقش آن در آموزش کودکان با نیاز ویژه
ص. 28-22
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(10802 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1186 دریافت)
املا و نظام نوشتاری زبان فارسی
ص. 34-29
محمد صادق ابراهیمی چابکی
*
چکیده
(16954 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(20469 دریافت)
مقدمه ای بر جایگاه بازی درمانی در مشکلات روان شناختی کودکان
ص. 44-35
زهرا برزگر
*
چکیده
(14152 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(8007 دریافت)
اصول طراحی و نقش بازی های آموزشی رایانه ای در آموزش نابینایان
ص. 50-45
اسماعیل عظیمی
*
چکیده
(12891 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1603 دریافت)
توانش های شناخت، نظریه ذهن و حافظه دیداری در کودکان کم شنوا
ص. 57-51
مهدی گرمابی
،
گیتا موللی
*
چکیده
(9133 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3321 دریافت)
آسیب حرکتی در نارساخوانی: تاثیر اختلالهای توجه
ص. 60-58
نسترن سیداسماعیلی
*
چکیده
(16995 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1662 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS