یکشنبه 8 خرداد 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 115 - ( 2-1392 )
ارزیابی برنامه درسی ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی شهر تهران
ص. 21-5
سحر کرمی
*
،
علی اکبر ارجمند نیا
،
غلامعلی افروز
،
محمد رضا نیستانی
چکیده
(13203 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2703 دریافت)
همتدریسی و نقش آن در آموزش کودکان با نیاز ویژه
ص. 28-22
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(9866 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1180 دریافت)
املا و نظام نوشتاری زبان فارسی
ص. 34-29
محمد صادق ابراهیمی چابکی
*
چکیده
(12631 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(20463 دریافت)
مقدمه ای بر جایگاه بازی درمانی در مشکلات روان شناختی کودکان
ص. 44-35
زهرا برزگر
*
چکیده
(12842 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(8004 دریافت)
اصول طراحی و نقش بازی های آموزشی رایانه ای در آموزش نابینایان
ص. 50-45
اسماعیل عظیمی
*
چکیده
(11661 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1598 دریافت)
توانش های شناخت، نظریه ذهن و حافظه دیداری در کودکان کم شنوا
ص. 57-51
مهدی گرمابی
،
گیتا موللی
*
چکیده
(8141 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3320 دریافت)
آسیب حرکتی در نارساخوانی: تاثیر اختلالهای توجه
ص. 60-58
نسترن سیداسماعیلی
*
چکیده
(15804 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1659 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS